Перейти к публикации
avto_auto

Электромобили!

Оцените эту тему

Рекомендованные сообщения

4 часа назад, kentavr написал:

"єдиною загрозою для наповнення дорожнього фонду можуть бути електромобілі".

ой бляяяя:facepalm:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

В Ізраїлі з 2030 року заборонять продаж бензинових і дизельних авто

 

Легкові машини мають бути електричними, а вантажівки – на природньому газі.

У країні активно розвивається мережа зарядних станцій для електромобілів і через 12 років 100% продажів нових автомобілів у Ізраїлі становитимуть електрокари.

Міністр енергетики Ізраїлю Юваль Штайніц заявив, що завдання його відомства полягає у створенні первинної “критичної маси” автомобілів, котрі допоможуть змістити акценти місцевого автомобільного сектору від бензинових і дизельних до електричних. “Ми вже збудували більш ніж 2000 нових зарядних станцій по всій країні і заохочуємо приватні компанії долучатись до розвитку мережі”, – сказав Штейніц агентству Reuters, повідомляє Аutoblog.

 

За словами міністра, уряд також “зменшить податкову ставку на електромобілі майже до нуля, тому вони будуть коштувати значно дешевше”.

Наразі у Ізраїлі усього кілька десятків електромобілів, :chok_mini: однак уряд сподівається до 2025 року мати на дорогах більше 175 тисяч електрокарів. До 2030 року ця цифра повинна дійти до майже 1,5 мільйона. “З 2030 року ми більше не будемо дозволяти імпорт дизельних або бензинових автомобілів до Ізраїлю”, – категорично заявив Стейніц. За його словами, уряд має схвалити “план електрифікації” до кінця року.

Всі нові автомобілі у країні будуть електричними. Автобуси та вантажні автомобілі будуть або електричними, або працювати на стиснутому природному газі.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
23 минуты назад, Clown написал:

зрідженому

Я б не виділив червоним, якби було написано "на зрідженому"!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

На чотири роки буде продовжений пільговий режим ввезення електрокарів — без сплати ПДВ та акцизу.

Відповідні зміни передбачені в законопроекті "бюджетного пакету" з податковими змінами (№9260), який напередодні підтримала Верховна Рада.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

BMW AG and Porsche unveiled a charging station that can jolt electric vehicles with enough power to drive 100 kilometers (62 miles) in less than three minutes, pushing ahead of Tesla Inc. in the race to make battery-powered cars more convenient.

The ultra-fast prototype charger has capacity of 450 kilowatts, more than triple Tesla’s Superchargers. Test vehicles developed to take that much power were recharged to 80 percent capacity in 15 minutes. Tesla’s stations need about 30 minutes for a similar charge, according to its website.

 

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-12-13/bmw-porsche-boast-three-minute-charging-jolt-for-electric-cars

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

В Україні стартують продажі нового китайського електромобіля

 

 

Перша партія електромобілів JAC iEV7S вже в Україні й у кінці січня машини повинні надійти до дилерів.

 

 

Електромобіль JAC iEV7S оснащений батареєю ємністю 40 кВтг і двигуном потужністю 85 кВт (крутний момент 270 об/хв). На одному заряді автомобіль здатний проїжджати 300 км, час повної зарядки становить вісім годин, швидкої (15-80%) - менше години. Максимальна швидкість — 130 кілометрів на годину.

 

 

 

Орієнтовна ціна новинки - 25,5 тис доларів. Комплектація JAC iEV7S включає кондиціонер, цифрову панель приладів, круїз-контроль, 8-дюймовий тачскрін і камеру заднього виду.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Президент подписал закон, которым вводятся дорожные знаки для мест парковки и зарядки электромобилей

Президент Владимир Зеленский подписал закон №10405, которым вводятся дорожные знаки для мест парковки и зарядки электромобилей, а также - зеленые номера для электрокаров. Об этом сообщается на сайте Верховной Рады.

Документ предусматривает штраф за остановку или стоянку на месте для электромобилей в размере от 300 до 500 грн и разрешает полиции или инспекторам по парковке задерживать такие авто.

По словам народного депутата Алексея Рябчина, закон позволит обеспечить защиту прав водителей электромобилей для доступа к зарядным станциям.

https://biz.liga.net/ekonomika/avto/novosti/zelenskiy-podpisal-zakon-o-zaschite-prav-vladeltsev-elektromobiley

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
31 минуту назад, Михаил Балтакса сказал:

Президент Владимир Зеленский подписал закон №10405, 

Вот это законище,вот это скачок вперед,ай да молодец,интересно,музику лучше жить стало ?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Чому електрокари виявились "мильною бульбашкою" автомобільного ринку

Якщо послухати активістів електричної мобільності, може скластися враження, що продажі електрокарів ростуть не по днях, а по годинах. Насправді, далеко не все так ідеально, як здається.

І в світі, і в Україні. Чути навіть теорії про те, що "електричний міхур" може лопнути. Ми з'ясували актуальні подробиці.

 

За даними AUTO-Consulting, за 9 місяців нинішнього року продажі нових електромобілів в Україні зросли більше, ніж на 30%, в порівнянні з 2018-м роком. На одну третину. Солідно ... Але тільки, якщо не дивитися на абсолютні цифри. А в конкретних штуках – це 486 нових електромобілів, що приблизно на сотню авто більше, ніж продажі за 9 місяців минулого року. І це з відміною майже всіх податків. Адже як відомо, електромобілі у нас звільнені і від ввізного мита, та від акцизу і від ПДВ.

До слова, треба відзначити, що за 9 місяців зростання продажів нових електрокарів менше, ніж за 7 місяців нинішнього року. Тоді він був - 46%. А зараз - 30%. Тобто - не можна сказати, що продажі нових електромобілів в Україні зростають шаленими темпами.

У першій десятці лідерів продажів сьогодні (в порядку убування) - Jaguar I-Pace, BMW i3, Nissan Leaf, Hyundai Kona, Tesla Model 3, Hyundai Ioniq, Tesla Model X, Tesla Model S, Renault ZOE. Тобто - все ті ж моделі, що і кілька місяців тому.

 

Всього, в загальному обсязі продажів нових автомобілів, електрокари займають на вітчизняному ринку менше 1%. Таким чином, можна зробити однозначний висновок про те, що електрична революція поки не сталася. У всякому разі, в нашій країні.

А що ж у світі?

Тут, як виявилося, все теж далеко не однозначно. Зовсім недавно світ облетіла новина про те, що відомий виробник пилососів і фенів компанія Dуson, відмовилася від своїх планів зробити власний електромобіль. Про це заявив власник компанії мільярдер Джеймс Дайсон. На перший погляд нічого особливого: спроба перетворити пилосос в транспортний засіб не увінчалася успіхом. Навіть не дивлячись на те, що той же Дайсон планував інвестувати в електрокари $ 2,5 мільярда, але тепер не бачить способу зробити цей проект комерційно вигідним.

 

Однак, аналітики компанії Sanford C. Bernstein, що входить в Bloomberg Company, вважають відхід Dyson з ринку електрокарів дуже показовим. На їхню думку, це початок кінця "електричного міхура", який в останні роки активно надували. Мовляв, електромобілі набагато простіше авто з ДВС, і значить - зайти на цей ринок може мало не кожен бажаючий. Не випадково саме на ринку електрокарів в останні роки виникли сотні стартапів, здавалося готових перевершити успіх Tesla.

За оцінками Sanford C. Bernstein, світові продажі електромобілів в цьому році вперше впали в липні і на рекордні 23% знизилися в серпні. Аналітики компанії говорять: "правда в тому, що бар'єри для входу на ринок електромобілів залишаються високими; робити автомобілі складно; перехід на електромобілі буде дорогим".

Як приклад вони наводять китайську компанію Nio - одного з найпотужніших виробників електромобілів в країні. Минулого місяця вона повідомила про більше, ніж очікувалося, квартальний збиток. Дві інші китайські компанії, що виробляють електрокари - Lifan Industry Group і Zotye Automobile були змушені виступити з заявами, які спростовують припущення про те, що вони збираються подати на банкрутство. Хоча Lifan визнав, що знаходиться під тиском ліквідності.

З 2016-му електромобільні проект почала компанія Apple, але зараз про нього навіть не згадують. Минулого тижня виробництво і поставки свого першого електричного мотоцикла припинила компанія Harley-Davidson. Як вони кажуть, тимчасово, через проблеми з зарядкою від домашньої мережі.

Проте, Tesla і такі традиційні автовиробники, як General Motors і Volkswagen Group, продовжують вкладати величезні ресурси в електрифікацію. Однак, знову проявили життєздатність і інші варіанти транспортних засобів на альтернативному паливі. Адже це не тільки електрику.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость kokyaa

Переходить на электромобиль однозначно стоит, если брать бюджетные электрокары можно взять Smart Fortwo ED, а вообще есть понятный источник который поможет выбрать ecars24.info

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Думаю, что за этим однозначно будущее, однако нужно развивать инфраструктуру для электромобилей, что займет много времени. Рекомендую почитать статью https://ecars24.info/stati/8-osnovnyh-prichin-pochemu-era, интересная информация про переход на электро

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Реалии на сегодня:

 

 Перепаковка батареидля Лифа или Фиат500  _НОВЫМИ_ элементами на мощность 34 кВт (250 - 300 км пробега) стоит 6000$ под ключ.  Новая батарея гарантирванно проедет 150 000 - 200 000 км .  При этом стоимость 1 км, в 10 раз ниже чем ездить на бензине и в 5 раз ниже чем ездить на ГБО. 

 

 То есть, уже сейчас под частные короткие городские поездки электроавтомобиль себя окупает.  Износа электромотора и трансмиссии практически нет, износ подвески как и у всех авто. 

 

 На дальние поездки ДВС надежной конструкции из конца 90-х начала нулевых на ГБО по попрежнему вне конкуренции. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Норвегія стала першою в світі країною, де за минулий 2020 рік більше половини реєстрацій нових транспортних засобів припало на електромобілі або автомобілі з гібридним приводом.

 

У 2019 році частка проданих нових автомобілів з нульовим викидом шкідливих речовин становила 49,4%, а в 2020-му - вже 54,3%.

Найбільш продаваними моделями в 2020-му стали Audi e-tron, Tesla Model 3, Volkswagen ID.3, Nissan Leaf, а також гібридна версія Volkswagen Golf.

Норвегія вважається піонером в області просування електромобілів. Бум електромобільності обумовлений державними пільгами. Зокрема, такі моделі не обкладаються низкою податків, що дозволяє утримати ціни на рівні бензинових і дизельних аналогів.

Норвегія має намір з 2025 року повністю відмовитися від продажу нових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

  • Похожие публикации

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

×
×
  • Создать...