Перейти к публикации

Оцените эту тему

Рекомендованные сообщения

Розміщуємо тут залізні проблеми власних машин, відповідь на які шукаємо. З надією на допомогу оточення. :)

Изменено пользователем СкиФ

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Розміщуємо тут залізні проблеми власних машин, відповідь на які шукаємо. З надію на допомогу оточення. :)

 

Что-то стучит в ходовке на  резких и мелких ямах...((( проверили все, что могло...последний вариант - опора стойки...но не похоже...((( 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Може хто стикався з подібним...

 

Було вкрай дрібне підтікання бачка охолоджувальної рідини (тосол). Проходив таке раніше. Купив про всяк випадок на тимчасовий долив літровий Тосол - 40 FELIX.

 

xN3PiR0w.jpg

 

Який лили до того, - не знаю (лили тоді на АТЛ, але точно не антифриз). Підтікання було незначним, планував через пару діб заїхати на СТО замінити бачок і патрубок якраз. Долив зранку поки грам 200 нового тосолу за принципом "більше не менше", - ввечері зупиняюся, а у мене з під капоту на дорогу коричнева піна лізе доволі активно. Таки добився бачок, але чому піна? Їду зранку на СТО, - міняємо бачок (таки нижня тріщина була, як і очікував) і планово товстий патрубок (нижній). Долив після заміни залишки наявного літру Тосолу. Поїхав. Купив вдень ще такий самий тосол, літр. Коли доливав до рівня, - дивлюсь піна стоїть у бачку знову. Думав з часом зникне. Сьогодні приїхав на роботу, а піна з бачка через кришку потужно шурує "мама не горюй". При цьому машина працює взагалі-то без нарікань.

 

Питання: Шо за піноутворення? Як боротися?

 

ПС: у суботу планую їхати зливати весь тосол, промивати систему охолодження і міняти тосол на новий.  :(

Изменено пользователем СкиФ

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко

Може хто стикався з подібним...

 

Було вкрай дрібне підтікання бачка охолоджувальної рідини (тосол). Проходив таке раніше. Купив про всяк випадок на тимчасовий долив літровий Тосол - 40 FELIX.

 

xN3PiR0w.jpg

 

Який лили до того, - не знаю (лили тоді на АТЛ, але точно не антифриз). Підтікання було незначним, планував через пару діб заїхати на СТО замінити бачок і патрубок якраз. Долив зранку поки грам 200 нового тосолу за принципом "більше не менше", - ввечері зупиняюся, а у мене з під капоту на дорогу коричнева піна лізе доволі активно. Таки добився бачок, але чому піна? Їду зранку на СТО, - міняємо бачок (таки нижня тріщина була, як і очікував) і планово товстий патрубок (нижній). Долив після заміни залишки наявного літру Тосолу. Поїхав. Купив вдень ще такий самий тосол, літр. Коли доливав до рівня, - дивлюсь піна стоїть у бачку знову. Думав з часом зникне. Сьогодні приїхав на роботу, а піна з бачка через кришку потужно шурує "мама не горюй". При цьому машина працює взагалі-то без нарікань.

 

Питання: Шо за піноутворення? Як боротися?

 

ПС: у суботу планую їхати зливати весь тосол, промивати систему охолодження і міняти тосол на новий.  :(

Нормальные антифризы и "Тосол" не совместимы по пакету присадок. 

Отсюда и пена.

Так что УВЫ!

Слить. Промыть дистиллатом и залить новый антифриз.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко

Что-то стучит в ходовке на  резких и мелких ямах...((( проверили все, что могло...последний вариант - опора стойки...но не похоже...(((

Подушку на подрамнике сменили?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Може хто стикався з подібним...

 

Було вкрай дрібне підтікання бачка охолоджувальної рідини (тосол). Проходив таке раніше. Купив про всяк випадок на тимчасовий долив літровий Тосол - 40 FELIX.

 

xN3PiR0w.jpg

 

Який лили до того, - не знаю (лили тоді на АТЛ, але точно не антифриз). Підтікання було незначним, планував через пару діб заїхати на СТО замінити бачок і патрубок якраз. Долив зранку поки грам 200 нового тосолу за принципом "більше не менше", - ввечері зупиняюся, а у мене з під капоту на дорогу коричнева піна лізе доволі активно. Таки добився бачок, але чому піна? Їду зранку на СТО, - міняємо бачок (таки нижня тріщина була, як і очікував) і планово товстий патрубок (нижній). Долив після заміни залишки наявного літру Тосолу. Поїхав. Купив вдень ще такий самий тосол, літр. Коли доливав до рівня, - дивлюсь піна стоїть у бачку знову. Думав з часом зникне. Сьогодні приїхав на роботу, а піна з бачка через кришку потужно шурує "мама не горюй". При цьому машина працює взагалі-то без нарікань.

 

Питання: Шо за піноутворення? Як боротися?

 

ПС: у суботу планую їхати зливати весь тосол, промивати систему охолодження і міняти тосол на новий.  :(

пишут такое:

"В чем может быть причина вспенивания тосола????

Сегодня по дороге в Харьков нагрелась до 110*, остановился, пены пиздец, открутил крышку повалил тосол с пеной, была омывайка, залил ее 2л.(а шо делать), дотянул до ближайшей заправки, температура поднималась до 100*, глушил и котился с вкл печкой, на заправке залил еще 2л. воды, обнаружил лопнутый р.бочек. Дальше с Полтавы в Харьков доехал без проблем, температура держалась стабильно 90* (и это с лопнувшим бочком)

В чем траблы? Тосол в бочке был точно, утром сегодня проверял, ну это к догадкам что было мало тосола.

Догадки которые уже звучали:

1. херовый тосол, тем более смешаны разные марки, ну тогда сильно запоздалая реакция, прошел месяц!

2. пробило прокладку под головой и картерные газы прорываются в рубашку охлаждения, ну тогда загадка как я с Полтавы доехал!!!"

 

ответы сводятся к:

 

"Газы из цилиндра прорываются в систему охлаждения. Повышается давление - писта бачку. Ну и тосол пузырями идет."

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко

"Газы из цилиндра прорываются в систему охлаждения. Повышается давление - писта бачку. Ну и тосол пузырями идет."

Сомнительно.

Патрубки бы рванули.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Нормальные антифризы и "Тосол" не совместимы.  Отсюда и пена.

Слить. Промыть дистиллатом и залить новый антифриз.

Дім. Був Тосол, змішав з Тосолом. Лише не знаю яка первинно була торг.марка тосолу. Антифризу не було ніколи взагалі. І не планую. Машину Тосол цілком влаштовує. Різні Тосоли при змішуванні дають піну?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Знакомый ищет подрядчика по переделке грузового Вито в 109-м кузове под пассажира, есть ли у нас в области такие или все таки на Западную Украину телепать?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Повышается давление - писта бачку. Ну и тосол пузырями идет.

Бачок тріснув знизу, чітко по лінії дотику до зварювального шва машини, бо сервісники-******* схоже витягли підкладку з-під бачка колись свого часу. Завжди підкладаю під розширювальний бачок тканину, для пом'якшення ударів дна бачка об машину. А тут підкладка виявляється зникла. Тому тріщину не бачу приводу пов'язувати з тиском всередині бачка. А от зара, з вже новим бачком (піна пішла ще на старому), точно є підвищений тиск, і піна шурує конкретно.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Знакомый ищет подрядчика по переделке грузового Вито в 109-м кузове под пассажира, есть ли у нас в области такие или все таки на Западную Украину телепать?

Це вам у розділ "Магазини і сервіси". Не плутайте.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко

Дім. Був Тосол, змішав з Тосолом. Лише не знаю яка первинно була торг.марка тосолу. Антифризу не було ніколи взагалі. І не планую. Машину Тосол цілком влаштовує. Різні Тосоли при змішуванні дають піну?

"Тосол" - это вообще ни о чём. Это может быть любая лабуда! :icon_mrgreen:

 

Налей нормальный, брендовый,  антифриз и будет тебе счастье.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Подушку на подрамнике сменили?

Да! Наконечники, шаровые - новые, стойки новые, рейку проверили...нечему...(((

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Налей нормальный, брендовый,  антифриз и будет тебе счастье.

Мене відмовили свого часу міняти Тосол на Антифріз, лякаючи великим шансом появи підтікань системи охолодження. Наче там принципово різні консистенції Тосолу та Антифрізу.

 

От питання ще: ну промию систему, заміню повністю рідину. А може дійсно справа у циліндрах? Потім не дай Боже знову піна, зносу СТО? :(

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость r_s

Да! Наконечники, шаровые - новые, стойки новые, рейку проверили...нечему...(((

могут греметь суппорта

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко

Мене відмовили свого часу міняти Тосол на Антифріз, лякаючи великим шансом появи підтікань системи охолодження. Наче там принципово різні консистенції Тосолу та Антифрізу.

Чушь. Не слушай бредунов.

От питання ще: ну промию систему, заміню повністю рідину. А може дійсно справа у циліндрах? Потім не дай Боже знову піна, зносу СТО? :(

Открой крышку и понюхай жидкость в бачке.

Если пахнет выхлопом - пробило прокладку или трещина головы или блока.

Если нет - просто антифриз взбесился. :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко

Да! Наконечники, шаровые - новые, стойки новые, рейку проверили...нечему...(((

Мдя... Нужно активно щщщщупать!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Чушь. Не слушай бредунов.

Ок. Таки заміню на антифріз.

ПС: я знаю де тебе шукати, якщо що...  :do:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Открой крышку и понюхай жидкость в бачке.Если пахнет выхлопом - пробило прокладку или трещина головы или блока.

Пішов нюхати. Реально вихлопом винно звідти йти?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Мдя... Нужно активно щщщщупать!

отож..((( бум искать щупача адекватного...)) штатный не нащупывает пока..)))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Пішов нюхати. Реально вихлопом винно звідти йти?

Смердить. Чи вихлопом, - не певен. Нюхав з бачка і з пляшки новий, - запах с пляшки помітно слабший однозначно. Але ж і у бачку не розарій: темно-коричнева рідина і піна. От шо робити? Розбирати двигун, - перевіряти, чи просто систему охолодження чистити?  :el: 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко

Ок. Таки заміню на антифріз.

ПС: я знаю де тебе шукати, якщо що...  :do:

:bv: :bv: :bv:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко

Смердить. Чи вихлопом, - не певен. Нюхав з бачка і з пляшки новий, - запах с пляшки помітно слабший однозначно. Але ж і у бачку не розарій: темно-коричнева рідина і піна. От шо робити? Розбирати двигун, - перевіряти, чи просто систему охолодження чистити?  :el:

Залей дистиллат, поезди пару дней на нём и понаблюдай/понюхай.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Догадки:

1. херовый тосол, тем более смешаны разные марки.

2. пробило прокладку под головой и картерные газы прорываются в рубашку охлаждения.

от і шо думати? Піна пішла у неділю з тріснувшого бачка, після першого ж доливу тосолу (долив бо бачок потік). До того шо таке піна з бачка не уявляв навіть, не було такого. Після заміни бачка піна на третій день тер знову активно полізла з-під кришки бачка (тіки на другий день їзди з новим бачком долив до норми тосол). Після заміни бачка проїхав вже 250-300 км. Якщо вариант №2, тобто прокладка, то проїхати з цією проблемою 300 км і більше реально було?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко

 Якщо вариант №2, тобто прокладка, то проїхати з цією проблемою 300 км і більше реально було?

Да.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

×
×
  • Создать...