Перейти к публикации
desann

Глава держави пропонує скасувати обов’язковий техогляд

Оцените эту тему

Рекомендованные сообщения

автосервис форум

Глава держави пропонує скасувати обов’язковий техогляд

Сьогодні Президент України Віктор Янукович внесе до Верховної Ради України проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень". Це повідомила на брифінгу Радник Президента України - Представник Президента України у Конституційному Суді України Олена Лукаш.

Вона зазначила, що основною метою даного законопроекту є спрощення порядку проведення обов’язкового технічного огляду і контролю за технічним станом транспортних засобів; усунення невиправданих витрат власників автотранспорту на послуги, які не мають відношення до безпеки дорожнього руху; ліквідацію існуючих корупційних механізмів пов’язаних із обов’язковим технічним оглядом транспортних засобів; скасування неефективних та надмірних регуляторних процедур.

Даний проект також конкретизує взаємовідносини між інспектором та водієм на дорозі, встановлює мінімальну кількість документів, які повинен мати водій для можливості керувати автомобілем.

Говорячи детально про законопроект Глави держави, Олена Лукаш повідомила, що основною і головною новацією цього законопроекту є скасування в Україні проходження державного технічного огляду і скасування талону про проходження державного технічного огляду.

На сьогоднішній день усі транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі, підлягають обов'язковому державному технічному огляду. Такий огляд здійснюється підрозділами Державтоінспекції, а перевірка технічного стану таких транспортних засобів під час проведення державного технічного огляду – уповноваженими суб'єктами господарювання на підставі дозволу, виданого Державтоінспекцією.

З січня 2009 року по сьогоднішній день для перевірки технічного стану транспортних засобів було уповноважено 1 125 суб'єктів господарювання. За даними Державтоінспекції, загальна кількість зареєстрованих транспортних засобів на сьогодні становить 9 млн. 500 тис. одиниць. Щорічно технічному огляду підлягає близько 6 млн. транспортних засобів різних типів.

”Отже щорічно 6 млн. автовласників змушені звертатись до органів Державтоінспекції для проведення технічного огляду. Ця процедура пов’язана з витратою часу, з необхідністю стояння у чергах і вимагає відповідних фінансових витрат”, – зауважила О.Лукаш.

За проведення Державтоінспекцією технічного огляду одного автомобіля автовласник сплачує 36 грн. без урахування вартості талона техогляду. Вартість же самого талона коштує ще додатково 110 грн. Вартість протоколів про перевірку технічного стану транспортних засобів становить від 120 до 200 грн. залежно від типу транспортного засобу. Таким чином, щороку українські водії вимушені сплачувати за технічний огляд від 876 млн. грн. до 1 млрд.860 млн. грн.

”Як свідчить досвід, чинна система технічного огляду не дозволяє забезпечити реальний контроль за технічним станом транспортних засобів. У більшості випадків (за оцінками експертів, близько 90 %) власники транспортних засобів отримують талон про проходження технічного огляду без здійснення перевірки, купуючи медичні довідки та талони за допомогою налагоджених корупційних схем. За оцінками експертів, щороку обсяг таких неофіційних корупційних платежів становить суму біля мільярду гривень”, – підкреслила Радник Президента. Саме тому, за її словами, Глава держави запропонував реальні заходи для руйнування і знищення цієї налагодженої корупційної системи.

Проектом пропонується скасувати державний технічний огляд.

Одночасно, для окремих категорій транспортних засобів пропонується запровадити спрощену та абсолютно прозору процедуру обов'язкового технічного контролю.

Безумовному звільненню від проходження обов'язкового технічного контролю підлягають легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, незалежно від строку експлуатації. Це також стосується причепів, мотоциклів, мопедів, мотоколясок та інших прирівняних до них транспортних засобів. Якщо ж легковий автомобіль використовується у комерційних цілях, то його власник повинен кожні два роки проходити обов’язковий технічний контроль. Для вантажних автомобілів та автомобілів таксі встановлюється щорічний технічний контроль. А от для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, така перевірка повинна здійснюватись двічі на рік.

Такі заходи дозволять значно скоротити кількість транспортних засобів, що підлягають технічному контролю - з 6 млн. до 1,5 млн. щорічно.

Як підкреслила Олена Лукаш, за даними Державтоінспекції проведення державного технічного огляду нині покладено на працівників автомобільно-технічної інспекції, чисельність якої складає 1 357 чоловік. Скорочення кількості об’єктів контролю сприятиме раціональному використанню робочого часу цими співробітниками Державтоінспекції, які замість формальної перевірки довідок зможуть зайнятись організацією, контролем та безпекою дорожнього руху.

Проектом передбачається усунення Державтоінспекції від проведення обов’язкового технічного контролю. Такий контроль буде здійснюватись виключно суб'єктами господарювання. Для одержання права на здійснення обов’язкового технічного контролю такому суб’єкту необхідно лише подати документи, які засвідчать наявність у нього обладнання, яке дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів. Причому обладнання може належати цьому суб’єктові не тільки на праві власності, а й на умовах оренди.

Такий порядок дозволить ліквідувати існуючу складну, корупційну і непрозору процедуру уповноваження суб'єктів господарювання на проведення обов'язкового технічного контролю.

Відтак, кожен суб'єкт підприємницької діяльності, який має належне обладнання, зможе одержати право на проведення обов'язкового технічного контролю.

За Державтоінспекцією у цій сфері закріплюється повноваження щодо: ведення реєстру суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю; здійснення державного контролю за додержанням ними вимог законодавства у цій сфері; формування загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.

Олена Лукаш зауважила, що у проекті чітко визначені вузли автомобілю, які підлягають перевірці під час перевірки технічного стану: системи гальмового і рульового керування; зовнішні світлові прилади, пневматичні шини та колеса; світлопропускання скла; газобалонне обладнання (за наявності); інші елементи у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища. Елементи автомобіля, які жодним чином не пов'язані з безпекою дорожнього руху та охороною навколишнього середовища, перевірятися не будуть.

За результатами обов'язкового технічного контролю транспортного засобу, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, складається протокол перевірки технічного стану, який видається водієві транспортного засобу.

У протоколі буде визначений строк чергового проходження обов'язкового технічного контролю цим транспортним засобом. Сам бланк протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу буде документом суворого обліку.

Технічний опис та зразок протоколу буде затверджений Кабінетом Міністрів України.

Водночас, О.Лукаш підкреслила: скасування обов’язкового технічного огляду не означає втрату контролю за ситуацією на дорогах.

За її словами, дані Державтоінспекції щодо причин аварійності вказують на те, що доля дорожньо-транспортних пригод з причин неналежного технічного стану транспортних засобів у нашій країні є вкрай незначною. Основними ж причинами дорожньо-транспортних пригод у 2010 році були: порушення правил маневрування (39,5 %), недодержання дистанції (20 %), перевищення швидкості руху (17,3 %), порушення правил проїзду перехресть (6,7 %), виїзд на смугу зустрічного руху (3 %), керування у нетверезому стані (2,5 %).

Несправність транспортних засобів зумовила менше 0,3 % від усієї кількості дорожньо-транспортних пригод.

Наведене свідчить, що існуючий механізм обов'язкового технічного огляду всіх транспортних засобів, який є надзвичайно витратним та тривалим для автовласників, не впливає на безпеку дорожнього руху.

”Очевидно, що бажання автовласника утримувати транспортний засіб у справному стані з метою створення безпечних умов для власного життя та здоров'я є значно більшим стимулом, ніж нав'язана державою формальна процедура проходження перевірки”, – переконана Радник Президента.

До того ж, зауважила вона, чинним законодавством запроваджено дійсно ефективні механізми запобігання участі у дорожньому русі несправних транспортних засобів, які становлять ризик для інших учасників дорожнього руху.

Зокрема, заборонена експлуатація транспортних засобів у разі наявності технічних несправностей чи невідповідності вимогам правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. У випадку виявлення таких транспортних засобів інспектор Державтоінспекції може заборонити їх подальший рух.

О. Лукаш наголосила, що Президентом України у даному законопроекті також пропонується зменшити кількість документів, які вимагаються для керування транспортними засобами. За чинним законом будь-який водій зобов'язаний мати при собі посвідчення водія, реєстраційні та інші документи, що підтверджують право на керування транспортним засобом, а також страховий поліс цивільної відповідальності.

На сьогодні продовжують існувати також низка застарілих та вкрай обтяжливих регуляторних процедур у сфері автомобільних перевезень. До таких слід віднести, наприклад, вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на управління транспортним засобом.

”Доцільність такої вимоги сумнівна. Такі вимоги стають тягарем для громадян України та суб'єктів господарювання, що використовують транспортні засоби. Розвинуті держави давно відмовилися від їх застосування”, – підкреслила О.Лукаш.

Змінами до Закону України "Про дорожній рух" пропонується встановити, що для керування транспортним засобом водієві тепер буде необхідно мати: посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб, а також страховий поліс цивільної відповідальності.

Крім того, скасовується існуючий на сьогодні обов'язок водія мати при собі нотаріально посвідчену довіреність на право керування автомобілем та дорожній (маршрутний) лист і документи на вантаж, що перевозиться.

Це означає, що для керування автомобілем достатньо мати звичайне водійське посвідчення, реєстраційний документ на цю машину і страховий поліс. Навіть якщо автомобіль і не належить водієві на праві власності, для керування ним достатньо мати реєстраційний документ на цю машину. Такі новації дозволять, по-перше, спростити порядок допуску до керування транспортними засобами, по-друге, усунуть необхідність здійснення додаткових витрат на придбання бланків та оформлення довіреностей, і по-третє, забезпечать належну реалізацію конституційного права громадян на розпорядження своєю власністю.

Олена Лукаш зауважила, що новації у зв'язку із запровадженням обов'язкового технічного контролю транспортних засобів також стосуються змін у законодавстві з питань страхування. Вона повідомила, що Глава держави запропонував доповнити Закони України "Про страхування" та "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" такими положеннями:

договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів укладаються лише за умови проходження зазначеними транспортними засобами обов'язкового технічного контролю; строк, такого договору не може перевищувати строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю; страховики зобов’язані надавати Державтоінспекції інформацію про укладання таких договорів.

Це дозволить забезпечити дотримання власниками наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, обов’язку проходження такого контролю.

Як зауважила О.Лукаш, останнім часом також поширилася практика безпідставних перевірок працівниками підрозділів Державтоінспекції транспортних засобів фізичних та юридичних осіб. Такі дії порушують права і свободи громадян. Причина цього полягає у відсутності на рівні закону чітко і конкретно визначених підстав для зупинення працівником міліції транспортного засобу.

”Змінами до Закону України "Про міліцію" Глава держави пропонує встановити такий вичерпний перелік. Крім того, працівник підрозділу міліції повинен буде повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу та суть вчиненого ним правопорушення. Проектом також обмежуються випадки проведення перевірки співробітниками Державтоінспекції наявності договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

Таке право працівники ДАІ матимуть лише при: складанні протоколів щодо порушень правил дорожнього руху чи оформленні матеріалів дорожньо-транспортних пригод.

Такі новації дозволять зменшити кількість безпідставних зупинок і перевірок транспортних засобів співробітниками Державтоінспекції, сприятимуть підвищенню рівня правової культури у спілкуванні між правоохоронцями та водіями”, – сказала О.Лукаш.

Законопроектом також передбачено внесення змін до Кодексу про адміністративні правопорушення. Ці зміни передбачають скасування адміністративної відповідальності водія за: непередачу для перевірки документів на право керування транспортними засобами – такі документи достатньо буде просто пред’явити для перевірки; керування водіями транспортними засобами без талона про проходження державного технічного огляду – такий талон взагалі відміняється, а тому і відповідальності за його відсутність бути не може.

Разом із тим, пропонується встановити адміністративну відповідальність: за несвоєчасне проходження технічного контролю водіями транспортних засобів, що підлягають обов’язковому контролю (штраф від 340 грн. до 425 грн.); за видачу документа про технічну справність транспортного засобу, який підлягає обов'язковому технічному контролю, без проведення перевірки його технічного стану (штраф від 1 700 грн. до 2 040 грн.); за укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, та видачу спеціального знака державного зразка без відповідного документа про технічну справність транспортного засобу (штраф від 1 700 грн. до 2 040 грн.).

Очень надеюсь, что ВР примет такой законопроект. Это бы решило многие проблемы автолюбителей. Будем следить за этим процессом.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко
Источник

Очень надеюсь, что ВР примет такой законопроект. Это бы решило многие проблемы автолюбителей. Будем следить за этим процессом.

Очередная кость перед выборами. Которую либо всё равно не бросят, либо потом отнимут!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Очередная кость перед выборами. Которую либо всё равно не бросят, либо потом отнимут!

Посомтрим, что получится. Надежда умерает последней.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко
Посомтрим, что получится. Надежда умерает последней.

Заказывайте панехиду! :(

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Очередная кость перед выборами. Которую либо всё равно не бросят, либо потом отнимут!

Скорее всего, потом отнимут.

Вдруг, появится статистика, что из-за неисправных ТС огромное количество ДТП. И снова введут обязательный техосмотр для всех.

Только потом будут очереди и ещё большая выкачка денег.

Лучше б сейчас подешевле сделали техосмотр и больше его не трогать. Устаканено ж вроде это дело кое-как.

Изменено пользователем dndzerg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Процедуру техосмотра могут поменять уже 31 мая

B следующий вторник, 31 мая, Верховная Рада должна, наконец, рассмотреть законопроект президента, который предлагает изменить порядок прохождения техосмотра автомобилей.

Новая процедура предусматривает отмену техосмотра для частников и упрощение его для коммерческих авто, а также отмену доверенности на право управления чужим автомобилем (достаточно наличия техпаспорта) и обязательные путевые листы и документы на перевозимый груз для коммерческого транспорта. Об этом сообщает газета Сегодня.

По мнению гендиректора Всеукраинской ассоциации импортеров и дилеров Олега Назаренко, участвовавшего в подготовке законопроекта, депутаты должны принять его в первом чтении, так как документ одобрен профильным комитетом ВР практически без замечаний. Но глава комитета Виктор Швец (БЮТ) рассказал, что вопросы при обсуждении все же будут. Так, депутаты считают, что полностью отменять техосмотр для частных авто нельзя, иначе 3,5 миллиона таких машин будут представлять потенциальную опасность на дорогах, хотя вывести техосмотр из-под контроля МВД необходимо.

«В Европе техосмотр есть практически во всех странах, но этим занимается не местная ГАИ, а специализированные техстанции. Есть техосмотр и в России. Поэтому если отменить его у нас, украинские автомобили не смогут законно въехать на территорию этих государств, выходит, что все равно придется проходить техосмотр», — рассказал Швец. По мнению депутата, закон могут в целом принять уже на летней сессии до 8 июля.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
депутаты считают, что полностью отменять техосмотр для частных авто нельзя, иначе 3,5 миллиона таких машин будут представлять потенциальную опасность на дорогах

Если читать между строк,эта фраза звучит так:"Это же сколько бабла может пропасть!Непорядок!"

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Верховная Рада приняла за основу законопроект, предусматривающий отмену проведения обязательного технического осмотра для частных легковых автомобилей, мотоциклов и мопедов

Как сообщает корреспондент «Комментариев», за принятие соответствующего законопроекта, внесенного Президентом Виктором Януковичем, сегодня проголосовало 253 депутата.

Согласно законопроекту, документу, обязательному техконтролю не подлежат легковые автомобили всех типов, марок и моделей, прицепы (полуприцепы) к ним (кроме автомобилей такси и тех, которые используются в коммерческих целях), мотоциклы, мопеды, мотоколяски и другие приравненные к ним транспортные средства независимо от срока эксплуатации.

Также такому контролю не подлежат легковые автомобили, которые используются в коммерческих целях, грузовые автомобили независимо от формы собственности грузоподъемностью до 3,5 тонн, прицепы к ним со сроком эксплуатации до 2 лет.

Как заявил представитель Президента Украины в Верховной Раде Юрий Мирошниченко, законопроект будет доработан, чтобы парламент принял его в целом уже до конца текущей сессии.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

офигеть, неделю назад прошел ТО :icon_mrgreen:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

офигеть, неделю назад прошел ТО :icon_mrgreen:

Теперь можешь не переживать до 2013 года. :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

УРА ТОВАРИЩИ ! СНИМАЮ, машины с продажи ! Just_Cuz_27.gif ПУСТЬ стоят родненькие в гараже !!! :icon_mrgreen::) :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Теперь можешь не переживать до 2013 года. :icon_mrgreen:

:) :) :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Нравится фраза "для коммерческих целей". Под этот пункт попадают все, кроме дедушкиных жигулей :icon_mrgreen:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

цікавий документик виловив у мережі :

ТРИМАЙТЕ

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

а як з цим у наших північних сусідів ?

____________________________________________________________________

Новые правила техосмотра разорят водителей

Опубликована окончательная версия законопроекта о техосмотре. Вполне возможно, что именно в таком виде документ и будет принят. А значит, автомобилистов ждет немало сюрпризов. В основном, неприятных.

Теперь можно быть на сто процентов уверенным: процедура техосмотра целиком и полностью отойдет страховым компаниям. Вернее, сервисам, которые прошли аккредитацию в РСА. «Технический осмотр проводится операторами технического осмотра, аккредитованными в соответствии с настоящим Федеральным законом профессиональным объединением страховщиков, созданным в соответствии с Федеральным законом от 25 апреля 2002 года № 40-ФЗ «Об обязательном страховании гражданской ответственности владельцев транспортных средств», - говорится в первой главе законопроекта. А в третьей поясняется: получить аккредитацию можно при соблюдении трех нехитрых требований.

Во-первых, сервис должен иметь в собственности или на правах аренды «сооружения и средства технического диагностирования», содержать в штате «не менее одного технического эксперта» и ежедневно передавать сведения «о результатах проведения технического осмотра». Стоит ли говорить, что этим условиям соответствуют не только дилерские СТО, но и многие официально зарегистрированные «гаражные» мастерские?

Процедура на бумаге выглядит очень просто. Садитесь в автомобиль, следуете к ближайшему пункту техосмотра, предъявляете необходимые документы (согласно статье 17 законопроекта, необходим только паспорт владельца авто и паспорт транспортного средства, плюс доверенность, если в качестве собственника записан другой человек), и… Стоп. Здесь начинаются проблемы. Предположим, что вы не смогли пройти ТО с первого раза. Устранили недостатки. Вернулись на пункт техосмотра, и тут: «Повторный технический осмотр проводится за плату, размер которой определяется объемом выполненных работ, но не может превышать предельный размер платы за проведение технического осмотра, определенный в порядке, установленном частью 3 статьи 16 настоящего Федерального закона». Напомним, раньше у водителя было двадцать «бесплатных суток». Теперь – нет.

Но это еще не все: «В случае если повторный технический осмотр проводится в другом пункте технического осмотра или у другого оператора технического осмотра, то такой технический осмотр проводится в полном объеме». Естественно, и деньги уплачиваются тоже в полном объеме. О сумме можно только догадываться. В упомянутой выше статье 16 законопроекта конкретные цифры не приводятся: «Предельный размер платы за проведение технического осмотра устанавливается высшим исполнительным органом государственной власти субъекта Российской Федерации».

Это неприятно. Но куда неприятнее то, что документ, по сути, узаконивает знакомый большинству автовладельцев «развод» со стороны техцентров. «У вас течет рулевая рейка. Поменяем?». За цену, втрое большую, чем средняя стоимость этой операции в специализированных сервисах по соседству. И неважно, действительно ли был этот узел неисправным, или нет. Доказать это невозможно: в большинстве автосервисов у клиента нет возможности зайти в ремзону, а неисправная рейка, которую позже выдадут владельцу машины, всегда найдется. В этом случае выбор невелик: либо ехать на другую СТО и платить по новой за осмотр авто, либо соглашаться на «развод». Скажете, этого не будет? Не будет только в том случае, если взять пример с белорусов: в соседней республике сотрудники техцентров не имеют права осуществлять ремонт тех машин, что прибыли к ним на техосмотр.

Лишь после того, как вы успешно прошли ТО, у вас появится возможность приобрести полис ОСАГО. Нет техосмотра – нет страховки: «Обязательное страхование гражданской ответственности владельцев транспортных средств осуществляется только при условии проведения в отношении транспортного средства государственного технического осмотра или технического осмотра». А нет страховки – нет номеров. В том смысле, что при отсутствии полиса автогражданской ответственности поставить машину на учет невозможно. «Владельцы транспортных средств должны осуществлять обязательное страхование своей гражданской ответственности в соответствии с федеральным законом. В отношении транспортных средств, владельцы которых не исполнили данную обязанность, регистрация не проводится», - говорится в статье 25 законопроекта.

В оформлении страхового полиса вам могут отказать и при наличии заветного талончика. Как? Очень просто. «Предъявление при заключении договора обязательного страхования талона технического осмотра, талона о прохождении государственного технического осмотра транспортного средства, срок действия которых истекает менее чем через шесть месяцев до окончания предполагаемого срока действия заключаемого договора обязательного страхования является основанием для отказа в заключении договора обязательного страхования», - такой пункт предполагается внести в федеральный закон «Об обязательном страховании гражданской ответственности владельцев транспортных средств». То есть, если на дворе – месяц-май, а талон действителен до октября, ОСАГО вам не видать. Единственная поблажка: за просроченный талончик ТО или его отсутствие штрафовать и снимать с автомобиля номера не будут.

Спешим также обрадовать тех, кто привык выезжать на дороги на заведомо неисправной машине. Больше такой возможности не будет. Ведь сервисы будут нести полную ответственность за ДТП, если причиной аварии станет неисправность, не выявленная механиками в ходе техосмотра. «Если в ходе проведения технического осмотра оператором технического осмотра не выявлены технические неисправности транспортного средства, на наличие или отсутствие которых в соответствии с правилами проведения технического осмотра и договором о проведении технического осмотра подлежит проверке транспортное средство, либо такие неисправности выявлены, но о них не было сообщено владельцу транспортного средства или его законному представителю, оператор технического осмотра должен возместить в полном объеме вред, причиненный владельцу транспортного средства или третьим лицам вследствие таких неисправностей», - так гласит статья 24 законопроекта. Это правильно. Другой вопрос, как в груде металла, которая минуту назад еще была автомобилем, определить, что рулевые тяги болтались до аварии, а не были вырваны с корнем в результате ДТП? А что если исправные вчера тормоза завтра откажут? На эти вопросы ответов нет.

____________________________________________________________________

Изменено пользователем Лелека

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Сегодня, 5 июля, Верховная Рада приняла во втором чтении и в целом президентский законопроект, предусматривающий отмену обязательного технического осмотра для легковых автомобилей, которые не используются в коммерческих целях.

"За" соответствующий проект проголосовали 262 народных депутатов.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

×
×
  • Создать...