Перейти к публикации
Виталий Куприй

Буду бороться за права депутата

Рекомендованные сообщения

Сегодня подал 6 исков в суд по защите права депутата на обсуждение, внесение предложений, заслушивание докладчиков и т.д.

Думаю до конца года будут решения и Сафронов больше сможет творить беспредел.

А пока то, что произошло вчера в заявлении прокурору области:

ЗАЯВА ПРО ЗЛОЧИН В ПРИСУТНОСТІ ПРОКУРОРА м.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА

1.

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесію міської ради відкриває і веде міський голова. 22.03.2011 відбулось пленарне засідання п’ятої сесії Дніпродзержинської міської ради (ДМР). Відповідно до своїх прав, наданих мені статтями 19 і 21 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», я хотів внести на розгляд ради депутатський запит, висловити пропозиції щодо суті питань порядку денного, поставити питання доповідачам, тощо. Але грубо порушуючи закон, головуючий на засіданні Дніпродзержинський міський голова Станіслав Сафронов перешкодав моїй законній депутатській діяльності та не надавав мені можливості реалізовувати свої депутатські права та повноваження.

Так з самого початку, пан Сафронов в порушення вимог п.1 ст.22 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» відмовився включати мій депутатський запит про тарифи на електроенергію в порядок денний. Щоб приховати своє зловживання владою, він поставив питання розгляду мого депутатського звернення на голосування, за яким абсолютна більшість ради (депутати від Партії регіонів), перевищуючи свої повноваження, висловилися проти його розгляду. Згідно з ст.68 Конституції України кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Депутати від Партії регіонів на чолі з Дніпродзержинським міським головою порушили моє право на внесення депутатського запиту, гарантованого п.п.1, п.2 ст.11 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад». В результаті цього громада міста, в якому відсутнє централізоване постачання гарячої води, залишилась незахищеною при черговому піднятті цін на електроенергію, яке відбудеться 01.04.2011.

До початку розгляду порядку денного сесії я направив через секретаріат до головуючого прохання надати мені можливість реалізувати свої права депутата та поставити запитання доповідачу начальнику Управління головного архітектора міськради, а також виступити з пропозиціями та обґрунтуванням мотивів свого голосування по одному з найважливіших питань сьогодення «Про затвердження міської програми житлового будівництва на період 2011-2026 років». В порушення моїх прав, гарантованих п.п. 4, 9 і 12 п. 2 ст.19 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» Сафронов С.О. доповідача не запросив, слова мені не надав. В результаті я не зміг донести до депутатського корпусу інформацію про загрозу зупинення містобудівного процесу в м.Дніпродзержинську з 2012 року, про існування корупційних схем і розкрадання бюджетних коштів при будівництві, а також не зміг надати пропозиції щодо покращення інвестиційного клімату в нашому місті.

Відповідно до ч.5 ст. 55 Конституції України кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань. Для захисту свого права висловитись з питання затвердження програми житлового будівництва я встав та почав рухатись до мікрофону. Але три депутати від Партії регіонів, голови постійних комісій з питань фінансів, транспорту та земельних відносин Сергій Боговик, Вадим Лавренов, Костянтин Переверзєв заблокували мій рух і створили штучні перешкоди в роботі депутата міської ради, чим вчинили злочин, передбачений ст.351 ККУ.

Відповідно до ст. 4 Закону України «Прокуратуру» діяльність органів прокуратури спрямована на всемірне утвердження верховенства закону, зміцнення правопорядку і має своїм завданням, зокрема, захист від неправомірних посягань на основи демократичного устрою державної влади, правового статусу місцевих Рад. Стаття 19 цього ж закону стверджує, що предметом нагляду за додержанням і застосуванням законів є, зокрема, додержання законів про політичні права і свободи громадян, а перевірка виконання законів проводиться за заявами та іншими повідомленнями про порушення законності.

Найбільш знаковим було те, що за подіями під час пленарного засідання сесії уважно слідкував прокурор м.Дніпродзержинська Борисов С.С., який у якості запрошеного знаходився за декілька метрів від сутички (див. Фото). Нажаль прокурор не відреагував на моє звернення до нього з проханням надати належну оцінку злочинним діям Дніпродзержинського міського голови Сафронова С.О. та зазначених депутатів. Це свідчить про неналежне виконання ним своїх службових обов’язків та порушення Дисциплінарного статуту прокуратури. А саме статті 2, яка стверджує, що працівники прокуратури повинні мати високі моральні якості, бути принциповими і непримиренними до порушень законів, поєднувати виконання своїх професійних обов'язків з громадянською мужністю, справедливістю та непідкупністю.

На фото: сидить справа другий в ряду Прокурор м.Дніпродзержинська Борисов С.С. Стоять (я в голубій краватці в оточенні трьох депутатів від ПР, зліва направо Костянтин Переверзєв, Сергій Боговик, Вадим Лавренов)

http://i065.radikal.ru/1103/9c/38bbfc61dd91.jpg

Під час пленарного засідання сесії відбулись й інші порушення закону. Так, в порушення п. 1 ч.1 ст.28 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» мене, як керівника депутатської фракції не було включено до складу тимчасової ліквідаційної комісії комунального виробничого підприємства Дніпродзержинської міської ради "Дніпродзержинськводоканал". Можливо з метою, щоб я, як депутат, не міг здійснювати ефективний контроль за коштами та майном цього підприємства.

2.

Повідомляю Вас, що питання притягнення Дніпродзержинського міського голови Станіслава Сафронова до кримінальної відповідальності за статтями 351 та 364 ККУ вже порушувалось мною перед прокуратурою неодноразово, але було фактично проігноровано.

09.11.2010 відбулось 1-ше пленарне засідання першої сесії ДМР. Підчас цього засідання голова територіальної виборчої комісії м.Дніпродзержинська проінформував раду про підсумки виборів депутатів, а також про підсумки виборів міського голови. Після прийняття присяги набув своїх повноважень Дніпродзержинський міський голова Сафронов С.О. Також вступили до своїх повноважень депутати ДМР, отримавши відповідні посвідчення та значки.

Відповідно до п.п.14 п. 2 ст.19 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» я маю право оголошувати на засіданнях ради та її органів тексти звернень, заяв, пропозицій громадян або їх об'єднань, якщо вони мають суспільне значення. На сесії до мене звернулись представники громадської організації «Дніпродзержинська правозахисна спілка» з проханням оголосити текст заяви про факти порушення виборчого законодавства під час місцевих виборів, що призвели до фальсифікації їх результатів, та з інших суспільно важливих питань. Ця заява мала велике суспільне значення, про що було повідомлено головуючого на пленарному засіданні ради Сафронова С.О.

Під час вищезазначеного пленарного засідання сесії ДМР я просив головуючого надати мені слово для оголошення заяви громадської організації, яка мала суспільне значення. Дніпродзержинський міський голова Сафронов С.О. проігнорував моє прохання, яке я також оголосив вголос, і слова мені не надав, чим своєю бездіяльністю порушив мої права депутата ДМР.

3.

18.11.2010 відбулось 2-ге пленарне засідання першої сесії ДМР. Під час сесії я намагався взяти слово та повідомити депутатів про незаконність ухвалення Регламенту ДМР, яке розглядалось окремим питанням порядку денного. Відповідно до своїх прав, наданих мені п.п. 4 і 12 п. 2 ст.19 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», я хотів внести пропозиції щодо порядку розгляду цього питання, виступити з обґрунтуванням своїх пропозицій та з мотивів голосування. З цією метою я направив через секретаріат пленарного засідання відповідне повідомлення Сафронову С.О., який головував на пленарному засіданні. Дніпродзержинський міський голова Сафронов С.О. проігнорував моє прохання, яке я також оголосив вголос, і слова мені не надав, чим своєю бездіяльністю порушив мої права депутата. Аналогічно з ситуацією 22.03.2011, депутати від Партії регіонів заблокували трибуну для виступів та ухвалювали рішення стоячи. Даний випадок знайшов широке оприлюднення в місцевих ЗМІ (див. http://grad-dndz.info/node/2043).

На підставі вищенаведеного Прошу провести прокурорську перевірку з питань систематичного порушення Дніпродзержинським міським головою Сафроновим С.О. та окремими депутатами моїх депутатських прав, вжити заходів щодо недопущення їх порушення в майбутньому та притягнути винних осіб до відповідальності. До перевірки прошу не залучати прокурора м.Дніпродзержинська, оскільки в його діяльності присутні ознаки упередженості та небажання реагувати на посадові злочини. Також прошу повідомити мене письмово про результати проведеної перевірки.

Изменено пользователем Виталий Куприй

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Пробували з мегафоном на сесію приходити? :chok_mini:

Цікава пропозиція. Але навіщо, все рівно, що не кажи, голосують проти

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Цікава пропозиція. Але навіщо, все рівно, що не кажи, голосують проти

Просто фотки були б прикольні: стоять рядочком телепні, а депутат Купрій поверх голів - з мегафоном! До того ж, якщо вдастся озвучувати Ваші ініціативи, то згодом можна буде тицькати пальцем і галасувати: "А шо, йоп, шо я казав?"

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Цікава пропозиція. Але навіщо, все рівно, що не кажи, голосують проти

а пробюовали просто записаться для выступления?

Или попросить слово при обсуждении?

Задаю вопросы, потому что на сессиях же не бываю

Так з самого початку, пан Сафронов в порушення вимог п.1 ст.22 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» відмовився включати мій депутатський запит про тарифи на електроенергію в порядок денний.

А почему Вы не вносили этот вопрос ДО сессии, при формировании порядка дня?

Вопрос же серьезный, требует проработки, как мне кажется

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
а пробюовали просто записаться для выступления?

Или попросить слово при обсуждении?

Задаю вопросы, потому что на сессиях же не бываю

Так з самого початку, пан Сафронов в порушення вимог п.1 ст.22 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» відмовився включати мій депутатський запит про тарифи на електроенергію в порядок денний.

А почему Вы не вносили этот вопрос ДО сессии, при формировании порядка дня?

Вопрос же серьезный, требует проработки, как мне кажется

Внимательно читайте мое обращение. Предварительно через секретариат (согласно Регламент) были поданы все мои заявки.

А слово мне не давали как до, так и в процессе обсуждения.

Что касается внесения депзапроса, то я хочу вносить его в устном виде. Как сделать это до сессии? В пустом зале?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Тра опозиціонерам збиватися в команду, як у піндосівському футбику. І пробиватися до трибуни з боєм. Там у ПР з бійців хто? Радик Федоренко просто здоровань, але сердечник, Сергій Желєзняк - син Чори, Тарас Філімонов начебто за освітою морський офіцер, а оті, що на фото - круті тілько "заднім числом". :chok_mini:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Внимательно читайте мое обращение. Предварительно через секретариат (согласно Регламент) были поданы все мои заявки.

А слово мне не давали как до, так и в процессе обсуждения.

Что касается внесения депзапроса, то я хочу вносить его в устном виде. Как сделать это до сессии? В пустом зале?

А как формируется повестка дня? Куда надо подавать заявки?

ДО - это значит ДО, заблаговременно

Сессию переносили к тому же

Вы хотели, чтобы был заслушан вопрос.

Не в зале же "вдруг" спонтанно он возник?

Наверное, Вы бы хотели, чтобы на него и ответ был обстоятельным

Подготовлено решение, которое было поставлено на голосование

То есть, Вы бы поработали как депутат для того, чтобы волнующий Вас вопрос был внесен в повестку дня и заслушан

Кто-то мешал Вам поступить так?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
А как формируется повестка дня? Куда надо подавать заявки?

ДО - это значит ДО, заблаговременно

Сессию переносили к тому же

Вы хотели, чтобы был заслушан вопрос.

Не в зале же "вдруг" спонтанно он возник?

Наверное, Вы бы хотели, чтобы на него и ответ был обстоятельным

Подготовлено решение, которое было поставлено на голосование

То есть, Вы бы поработали как депутат для того, чтобы волнующий Вас вопрос был внесен в повестку дня и заслушан

Кто-то мешал Вам поступить так?

Я предпочитаю, чтобы важные вопросы заслушивались в зале перед всеми депутатами, а не в комиссии из 5 человек, которая ничего не решает.

Для того, чтобы понять в чем суть, нужно внимательно ознакомиться со ссылками на Закон "О статусе депутатов местных советов"

В основном я не требую ответ на мой вопрос, когда выступаю у трибуны. Я выступаю с целью убедить депутатов поддержать мои поправки и предложения. На сессии 15.12.2010 6 из 5 предложений были приняты. По одному непринятому я обратился в суд и выиграю его.

Что касается прошлой сессии, то это абсурд и беззаконие. Такое долго продолжаться не может. Уверен, что через несколько месяцев у меня будут положительные решения суда и мэр больше никогда не сможет так поступать.

Я уже вносил в повестку дня вопрос по утверждению Регламента. Его тупо Сафронов не внес. Что касается депзапроса, то его обязаны включить в повестку дня прямо на сессии - это закон. По остальным вопросам проекты решений я не готовил, а только поправки к предлагаемым, которые хотел (и имею право) предложить после ознакомления с ними всех депутатов. Поэтому вопрос о том, как мне подстроится под беспредел Сафронова, с какой стороны зайти или выйти, у меня не стоит. У меня есть право, я хочу его реализовать. И обеспечу эту реализацию, даже если его нужно защитить в суде.

Вопрос, для чего это нужно Сафронову. Он не в ринге, у нас не поединок с медалями на кону, а судьба города.

Изменено пользователем Виталий Куприй

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Виталий, реакция депутатов и мэра можно объяснить легко с точки зрения психологии. Вы один, силы за вами никакой (на силу закона им плевать), неудивительно что организованная армия бойцов от ПР считают вас слабым противником и давят силой, потому что по другому не умеют. Где голосом, где "коробочкой", где явным нарушением закона. Вы не забывайте с кем мы боремся.

Слова законность, порядок и справедливость забывают навсегда когда продают свою душу за партбилет Партии регионов.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Виталий Николаевич, то есть речь идет о принципе "имею право и предоставьте мне его"?

Просто хочу понять что в Ваших действиях является пиаром, а что, действительно, заботой о нуждах города.

Вы ситаете, что "коробочку" из трех депутатов организовывал для Вас мэр?

Сергей Проценко а у Вас что, тоже были проблемы с обращением фракции ?

Или фракция заранее внесла свое обращение в повестку дня

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Сергей Проценко а у Вас что, тоже были проблемы с обращением фракции ?

Или фракция заранее внесла свое обращение в повестку дня

Людмила Сергеевна проблем с получением слова не было.

Мы все сделали согласно регламенту, хотя он у нас и корявый. Но это отдельная история. К этому вернемся еще позже.

Зато тексты выступления, оказались у депутатов ПР неизвестно откуда.

Про отставку правительства Азарова я тут выкладывал, а вот на другие выступления наших депутатов, явно были заранее подготовлены ответы со стороны депутатов ПР.

Разбираемся.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Вы ситаете, что "коробочку" из трех депутатов организовывал для Вас мэр?

Нет, это я для пиара председателей трех комиссий подговорил

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Нет, это я для пиара председателей трех комиссий подговорил

охотно верим.... :sarcastic_hand:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Нині, кажуть, Віталію давали стілько разів, скільки просив. Жодного разу не відмовили. І шо?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Людмила Сергеевна проблем с получением слова не было.

Мы все сделали согласно регламенту, хотя он у нас и корявый. Но это отдельная история. К этому вернемся еще позже.

Зато тексты выступления, оказались у депутатов ПР неизвестно откуда.

Про отставку правительства Азарова я тут выкладывал, а вот на другие выступления наших депутатов, явно были заранее подготовлены ответы со стороны депутатов ПР.

Разбираемся.

Ну, во-первых, наши фронтовики не оригинальны, т.к. такие же требования на сессиях других городов были зачитаны.

Т.е. , никакой тайны из этого не было. К тому же , кажется, на форуме Вы же и выкладывали текст этого требования отставки.

А что были заранее подготовлены выступления - тоже не удивительно.

Предупрежден, значит, вооружен.

Если в предвыборном штабе ПР был "крот", то контрразведывательная работа, наверное, и регионалами налаживается))).

Будете создавать отдел "СМЕРШ" фронта?

Нет, это я для пиара председателей трех комиссий подговорил

И они засветились, и Вы в очередной раз получили возможность написать прокурору))

Вот сегодня Вам давали слово каждый раз

И как в том анекдоте - "и шо? это ему помогло?"

Прокуратура, наверное, создаст специальный отдел по раьоте с Вашими обращениями

Виталий Николаевич, а Вы собираетесь воспользоваться своим правом или обязанностью работы в комиссии?

Я так понимаю, что Вас там не видят, судя по реплике Сафронова сегодня на сессии?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Прокуратура, наверное, создаст специальный отдел по раьоте с Вашими обращениями

Виталий Николаевич, а Вы собираетесь воспользоваться своим правом или обязанностью работы в комиссии?

Я так понимаю, что Вас там не видят, судя по реплике Сафронова сегодня на сессии?

В прокуратуре есть уже давно человек, с кем я контактирую - Евгений Дегтярь

Что касается комиссий, я на всех заседаниях присутствую. Сафронову нечего было сказать, он и ляпнул

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

что значит, контактируете?

Вы ему план делаете по протестам?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Новые обстоятельства: все иски против бездеятельности мэра возвращаются ко мне с пометкой, что их не надлежит рассматривать в административном судопроизводстве.

Я подаю апелляцию, ну и жалобы в многочисленные инстанции. Пример:

Голові Вищої кваліфікаційної комісії суддів України

Самсіну І.Л.

01032, м. Київ, вул. Жилянська, 120 А.

СКАРГА

на відмову у доступі до правосуддя

Я є депутатом Дніпродзержинської міської ради VI скликання. 14.03.2011 я звернувся до Заводського районного суду м.Дніпродзержинська з адміністративним позовом про визнання протиправною бездіяльності Дніпродзержинського міського голови Сафронова С.О., який не готує і не виносить на розгляд сесії Дніпродзержинської міської ради передбачений законом «Порядок доступу депутатів до ЗМІ комунальної форми власності»» (Додаток 1).

Ухвалою Заводського районного суду м.Дніпродзержинська від 17.03.2011 у справі №2-а-2681/11 (Додаток 2) суддя Дячков С.В. відмовив у відкритті провадження у справі. Зазначена ухвала є незаконною та такою, яка фактично позбавила мене права на розгляд моєї справи в адміністративному суді. Це обґрунтовується наступним.

Відповідно до частин 1 і 2 ст. 6 КАС Кожному гарантується право на захист його прав, свобод та інтересів незалежним і неупередженим судом. Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в адміністративному суді, до підсудності якого вона віднесена цим Кодексом.

Відповідно п.1 ч.1 ст. 17 КАС компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Відповідно до п.7 ч.1 ст.3 КАС суб’єкт владних повноважень — орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб’єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення. Таким чином Дніпродзержинський міський голова є органом місцевого самоврядування і відповідно суб’єктом владних повноважень.

Відповідно п.1 ч.1 ст. 18 КАС місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.

Відповідно до ч.1 ст.104 КАС до адміністративного суду має право звернутися з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин. В своєму адміністративному позові від 14.03.2011 я чітко визначив, що бездіяльність відповідача порушила моє право депутата міської ради доступу до ЗМІ комунальної форми власності з метою оприлюднення результатів власної депутатської діяльності та інформування про роботу ради, гарантоване п.п.4 п.1 ст. 11 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад».

Тобто Заводський районний суд м.Дніпродзержинська (як місцевий загальний суд) зобов’язаний розглянути адміністративний позов від 14.03.2011 про визнання протиправною бездіяльності суб’єкта владних повноважень Дніпродзержинського міського голови Сафронова С.О., поданий мною, як фізичною особою, права якої порушено у сфері публічно-правових відносин.

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 109 КАС суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі лише, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства. Суддя Дячков безпідставно стверджує, що мій адміністратиний позов не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства. Відповідно до ч.5 ст. 109 КАС повторне звернення тієї ж особи до адміністративного суду з таким самим адміністративним позовом, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається.

Суддя Дячков С.В. своєю ухвалою від 17.03.2011 порушив моє конституційне право на оскарження в суді бездіяльності органів місцевого самоврядування, гарантоване ч.1 ст. 55 Конституції України, чим фактично відмовив мені у доступі до правосуддя з підстав, не передбачених законом. Відповідно до п.1. ч.1 і ч.2 ст.157 КАС суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства. Якщо провадження у справі закривається з цієї підстави, суд повинен роз’яснити позивачеві, до юрисдикції якого суду віднесено розгляд таких справ. В своїй ухвалі від 17.03.2011 суддя Дячков відмовив мені у відкритті провадження в справі, але не роз’яснив, до юрисдикції якого суду віднесено розгляд справи з оскарження фізичною особою бездіяльності Дніпродзержинського міського голови, як суб’єкта владних повноважень.

Відповідно до ч.3 ст.109 КАС копія ухвали про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі невідкладно надсилається особі, яка подала позовну заяву, разом із позовною заявою та усіма доданими до неї матеріалами. З супровожувального листа судді Дячкова вих. 4097 (Додаток 3) видно, що він надіслав свою ухвалу про відмову у відкритті провадження в порушення цієї норми КАС, а саме лише 29.03.2011, тобто 12 днів після її винесення. В самій ухвалі чітко видні сліди виправлення номера справи №2-а-2681/11 (він написаний ручкою). Зазначене свідчить про службове підроблення, яке могло бути зроблено з метою приховати несанкціоноване втручання в автоматизовану систему документообігу Заводського районного суду м.Дніпродзержинська.

Відповідно до п.1.ч.1 ст.83 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суддю може бути притягнуто до дисциплінарної відповідальності у порядку дисциплінарного провадження з підстави істотних порушень норм процесуального права при здійсненні правосуддя, пов'язані, зокрема, з відмовою у доступі особи до правосуддя з підстав, не передбачених законом, порушення вимог щодо розподілу та реєстрації справ у суді, правил підсудності чи підвідомчості, необґрунтоване вжиття заходів забезпечення позову.

На підставі вищенаведеного ПРОШУ:

1. Притягнути суддю Дячкова С.В. до дисциплінарної відповідальності.

2. Запросити мене особисто до розгляду цієї скарги.

3. Направити рекомендації до Вищої ради юстиції для вирішення питання щодо внесення подання про звільнення судді з посади за вказаними мною фактами.

4. Повідомити мене письмово про результати розгляду цієї скарги.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Каменской депутат судится за свои права

14:11, 16 ноября

 

Заводский суд перенес на 20 ноября 2017 года рассмотрение административного дела по иску депутата Каменского горсовета Александра Олянюка. Последний через суд требует отменить решение горсовета о расформировании депутатской комиссии по борьбе с коррупцией и принудительном переводе депутатов в другие комиссии. Александр Олянюк считает эти решения, принятые на апрельской сессии горсовета, нарушением регламента и здравого смысла.

Поводом для расформирования антикоррупционной комиссии, инициатором создания которой как раз и был Александр Олянюк, стало заявление о выходе из этой комиссии депутата горсовета Максима Приступы (фракция «Укроп»).

Согласно протоколу №14 от 13 апреля 2017 года постоянной комиссии по вопросам законности, правовой политики, развития местного самоуправления, депутатской деятельности и этики, Максим Приступа решил выйти из антикоррупционной комиссии, так как посчитал ее работу неконструктивной, и пожелал перейти в постоянную комиссию по вопросам ЖКХ. Однако коллеги-депутаты не только поддержали это заявление, но и на его основании решили рекомендовать сессии распустить антикоррупционную комиссию, а депутатов, входивших в ее состав, распределить по другим постоянным комиссиям горсовета. Что и было сделано депутатами горсовета в апреле.

Александр Олянюк, которого без его согласия определили в транспортную комиссию, считает, что такое решение горсовета принято с нарушением регламента и здравого смысла:

– Ни Иванченко, ни Демешева, ни я заявление о выходе из антикоррупционной комиссии не писали. Я не считаю себя специалистом в транспортной области, поэтому не понимаю, какое отношение я могу иметь к транспортной комиссии. А вот бюджетная комиссия, комиссия ЖКХ мне были бы интересны, так как в этих сферах присутствует много коррупции. Депутат, согласно законодательству, имеет право сам выбирать комиссию.

Кроме горсовета, ответчиком по данному административному делу, выступает городской голова. Поводом для переноса рассмотрения дела стало внесение уточнений к исковым требованиям. Александр Олянюк надеется, что уже на следующем заседании суд сможет приступить к рассмотрению дела по сути спора и надеется на справедливое решение.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

×
×
  • Создать...