Перейти к публикации
Житель

Вопрос к Сергею Ивановичу как нач. ООДД ГАИ.

Оцените эту тему

Рекомендованные сообщения

Сергей Иванович добрый день. У меня вопрос такого плана... Все ли ремонтные роботы (плановые и аварийные), которые связанны с нарушением дорожного покрытия в пределах проезжей части, на улицах нашего города, согласовываются с Вашим отделом? И кто осуществляет контроль за восстановлением этого дорожного покрытия, после завершения рем. робот?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Сергей Иванович добрый день. У меня вопрос такого плана... Все ли ремонтные роботы (плановые и аварийные), которые связанны с нарушением дорожного покрытия в пределах проезжей части, на улицах нашего города, согласовываются с Вашим отделом? И кто осуществляет контроль за восстановлением этого дорожного покрытия, после завершения рем. робот?

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про дорожній рух

Стаття 26. Обмеження або заборона дорожнього руху при виконанні робіт на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах

При виконанні робіт в смузі відведення автомобільної дороги, вулиці та залізничного переїзду, якщо це загрожує безпечному чи безперебійному руху транспорту і пішоходів, організації, що відповідають за утримання автомобільної дороги, вулиці та залізничного переїзду, можуть закрити чи обмежити рух на основі ордера, який видається відповідним дорожнім органом, а в містах — службою місцевого державного органу виконавчої влади та місцевого самоврядування. У ордері викладаються умови заборони або обмеження руху, порядок інформування про це учасників дорожнього руху, заходи щодо безпеки дорожнього руху і строки проведення робіт.

Порушення цих вимог тягне за собою матеріальну відповідальність організацій, що виконують роботи.

Обмеження або заборона руху без ордера можливі лише у випадках, пов’язаних із стихійними явищами, а також з необхідністю виконання аварійних робіт, про що повідомляється місцевим органам державної виконавчої влади, органам місцевого самоврядування і Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України.

ЗАТВЕРДЖЕНО

Постановою Кабінету Міністрів України

від 30 березня 1994 р. N 198

Єдині правила

ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правила користування ними та охорони

I. Загальні положення

1. Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правила користування ними та охорони (далі — Правила) поширюються на автомобільні (позаміські) дороги, міські вулиці і дороги загального користування, залізничні переїзди (далі — дорожні об’єкти) в межах смуги їх відчуження та червоних ліній і є обов’язковими для їх власників або уповноважених ними органів, організацій, що здійснюють ремонт і утримання дорожніх об’єктів (далі — дорожньо-експлуатаційні організації) і користувачів.

Правила користування, ремонту і утримання приватних і відомчих дорожніх об’єктів та правила їх охорони встановлюються власниками цих об’єктів за погодженням з органами Державтоінспекції МВС (далі — Державтоінспекція).

6. Будівництво споруд, прокладання інженерних комунікацій та виконання інших робіт у межах смуги відчуження автомобільних (позаміських) доріг або червоних ліній міських вулиць і доріг здійснюється в порядку, що визначають відповідно Укравтодор, Держбуд і Держжитлокомунгосп за погодженням з Головним управлінням Державтоінспекції МВС. (Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 168 від 09.03.95, N 1714 від 24.12.2001, N 523 від 12.04.2002, N 717 від 15.05.2003)

П О С Т А Н О В А

від 14 квітня 1997 р. N 341

"Про Положення про Державну автомобільну інспекцію МВС"

4. Державтоінспекція відповідно до покладених на неї завдань:

33) погоджує подані в установленому порядку пропозиції

стосовно обладнання засобами організації дорожнього руху місць

виконання дорожніх робіт, проекти та схеми організації дорожнього

руху, встановлення будь-яких світлових сигналів, дорожніх знаків,

нанесення лінії дорожньої розмітки, розміщення огороджувальних

пристроїв, зелених насаджень та зовнішнього освітлення доріг,

облаштування, реконструкції, ремонту та ліквідації залізничних

переїздів, розміщення в смугах відведення автомобільних доріг або

червоних ліній міських вулиць і доріг кіосків, павільйонів,

рекламоносіїв, пересувних торгівельних пунктів і інших споруд,

маршрути руху пасажирського транспорту, розміщення посадочних

майданчиків, зупинок таксі та інших транспортних засобів, маршрути

організованого руху громадян і місця їх збору, порядок проведення

спортивних та інших масових заходів, які можуть створити перешкоди

дорожньому руху;

Ликвидация аврий может начинатся без согласования с ГАИ но с обязательной установкой всех необходимых технических средств регулирования дорожным движением.

Контроль за восстановлением дорожного покрытия, после завершения рем. робот лежит на Управлении комунального хозяйства (кто выдал ордер на производство работ) и ГАИ.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Незважаючи на вимоги ДСТУ у нас сезонні знаки додаткового обмеження швидкості оформлені на білому фоні, а отже категорично не можуть вважатися сезонними.

Назвіть будь ласка терміни, необхідні Вам для виправлення порушення щодо вимог ДСТУ 4100-2002 "Знаки дорожні", в частині Сезонних знаків додаткового обмеження швидкості:

570fce0424b9.jpg

При цьому постійні знаки (на білому фоні) додаткового обмеження стандартної швидкості (наприклад 40 км/ч у місті) - поза законом, згідно 12.10 ПДР. Та це все філософія. Саме питання виділене жирним шрифтом. Чекаю на відповідь. :justcuz_spliff:

Изменено пользователем Скиф

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Контроль за восстановлением дорожного покрытия, после завершения рем. робот лежит на Управлении комунального хозяйства (кто выдал ордер на производство работ) и ГАИ.

Уже более 3-х лет на пересечении Широкой и Республиканской, возле Водоканала, после прокладки трубопроводов бригадами горводоканала (возможно они выступали в роли подрядчиков, но точно они) через улицу Майкопскую, так и остались руины. Это уже реально достало! Иногда Метиз подсыпает канаву шлаком, но это не надолго. Ремонтировали дорогу, а перекресток закатали частично. Сколько можно гробить машину? Как найти заказчика этих робот и заставить восстановить покрытие?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Уже более 3-х лет на пересечении Широкой и Республиканской, возле Водоканала, после прокладки трубопроводов бригадами горводоканала (возможно они выступали в роли подрядчиков, но точно они) через улицу Майкопскую, так и остались руины. Это уже реально достало! Иногда Метиз подсыпает канаву шлаком, но это не надолго. Ремонтировали дорогу, а перекресток закатали частично. Сколько можно гробить машину? Как найти заказчика этих робот и заставить восстановить покрытие?

На момент проведения работ, на восстановление дорожного покрытия после производства дор. работ, был договор ПУВКХ с КП Дорожник. Ответственные были привлечени к админответственности.

После пошли смена предприятий и руководителей.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Перед выборами у меня народ просил посодействовать с пешеходным переходом на ул. Республиканской. Там если ехать вниз, то справа есть 9 жилых домов, за оптовым рынком. Так вот, население большое, а ни одного пешеходного перехода нет.

Реально как-то сделать? Может подписи собрать, на сессии принять решение, заявление написать или что надо?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Кстати можно поставить знак "Пешеходный переход" с последующей дорожной разметкой (после потепления) в районе ост.трамвая "Чернышевского". Напротив магазина "Забава"? с контролем ГАИ соблюдения данного знака водителями? Заранее спс (извините если не туда задал вопрос. Ветка новая не привычная)

Изменено пользователем beris

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Кстати можно поставить знак "Пешеходный переход" с последующей дорожной разметкой (после потепления) в районе ост.трамвая "Чернышевского". Напротив магазина "Забава"? с контролем ГАИ соблюдения данного знака водителями? Заранее спс (извините если не туда задал вопрос. Ветка новая не привычная)

КОНЕЧНО МОЖНО! Уже выехала бригада! Кому еще что поставить, пишите, все сделаем )))))))))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Перед выборами у меня народ просил посодействовать с пешеходным переходом на ул. Республиканской. Там если ехать вниз, то справа есть 9 жилых домов, за оптовым рынком. Так вот, население большое, а ни одного пешеходного перехода нет.

Реально как-то сделать? Может подписи собрать, на сессии принять решение, заявление написать или что надо?

Где конкретно Ви хотите, что бы был пешеходный переход. Если в районе ул. Мурахтова - ул Республиканская, то там есть необходимость и схема была предоставлена в УКХ для обустройства пеш. перехода. Или возле ул. Республиканская - О. Дубинина?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Где конкретно Ви хотите, что бы был пешеходный переход. Если в районе ул. Мурахтова - ул Республиканская, то там есть необходимость и схема была предоставлена в УКХ для обустройства пеш. перехода. Или возле ул. Республиканская - О. Дубинина?

Ага, Дубинина, где как раз переулок к тем домам

А еще.... ой как хочется, Сергей Иванович... на Пелина к хлебзаводу... это просто печальная печаль какая-то, а не участок дороги... все время паркуются машины с нарушением ПДД, 100% пешеходов не идет до пешеходного перехода к Москворецкой... вот я сейчас поеду домой, припаркуюсь перед ул. Беломорской и побегу за хлебом в неустановленном месте, потому что перехода нет... а он 100% там нужен! Тем более, что в 30-и метрах РАГС

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Ой, и еще вопрос в голове созрел.

Это еще хуже пешеходного перехода на Пелина...

Рассказываю. Есть ул. Мурахтова. На нее запрещено заезжать со стороны пр. Ленина. Ну вот весь народ и прет через двор Ленина 61... плюс грузовики в АТБ все время разгружаются...

Грузовики еще ладно, это законно и вызвано производственной необходимостью - обслуживание торговой точки.

Но транзитный проезд через двор, который сопровождается сигналами клаксона... это очень напрягает местных жителей, создает ужасные условия в ЖИЛОЙ зоне, это опасно для жителей двора, это загрязняет воздух... Каким образом можно повлиять на водителей? Может тоже самовольно знак установить? Я уже думал над этим... но это ведь тоже не выход. Меня же потом и оштрафуют )))

А еще торговец грибами возле кафе Свитязь... он стоит просто на проезжей части. Во блин, написал и вспомнил, откуда я Вас знаю :justcuz_spliff: Я как-то приезжал жаловался на этого придурка, он мне еще угрожал колеса пробить ))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
....
Прошу вибачення. Нагадаю що вище є мій пост-питання. Нагадую, бо можливо просто випадково Ви не побачили мого питання. Бо на наступні за моїм питання надаєте відповіді а на моє питання - зась. :justcuz_spliff:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Прошу вибачення. Нагадаю що вище є мій пост-питання. Нагадую, бо можливо просто випадково Ви не побачили мого питання. Бо на наступні за моїм питання надаєте відповіді а на моє питання - зась. :icon_mrgreen:

Мне в пятницу тезка сказал так: "Я же не штрафую тебя за то, что ты по проспекту больше 40-а едешь, дорога ведь сухая" )))))

ОЙ МАМА!!! Сергей Иванович :justcuz_spliff: А регулировщик это Ваших рук дело?!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Мне в пятницу тезка сказал так: "Я же не штрафую тебя за то, что ты по проспекту больше 40-а едешь, дорога ведь сухая" )))))
Я ж питання законності штрафів під ціми знаками спеціально у цьому розділі не підіймаю. Моє питання - невідповідність дор.знаків нормативним документам, якими з перших постів активно жонглює Сергій Іванович. Коли кажемо що на Баглеї СТОП лише заважає, то С.І. каже що інакше не можливо, бо є НПА, за яким знак СТОП там на переїзді просто зобовязаний бути і баста. Тож цікаво як відреагує С.І. на факт систематичного порушення ДАІ іншого НПА при розміщенні містом сезонних знаків "40"...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
На момент проведения работ, на восстановление дорожного покрытия после производства дор. работ, был договор ПУВКХ с КП Дорожник. Ответственные были привлечени к админответственности.

После пошли смена предприятий и руководителей.

Понятно, дела не будет. Спасибо за информацию.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Ага, Дубинина, где как раз переулок к тем домам

А еще.... ой как хочется, Сергей Иванович... на Пелина к хлебзаводу... это просто печальная печаль какая-то, а не участок дороги... все время паркуются машины с нарушением ПДД, 100% пешеходов не идет до пешеходного перехода к Москворецкой... вот я сейчас поеду домой, припаркуюсь перед ул. Беломорской и побегу за хлебом в неустановленном месте, потому что перехода нет... а он 100% там нужен! Тем более, что в 30-и метрах РАГС

После весеннего обследования УДС будет выдано предписание УКГ или КП "Дорожник" на нанесение дорожной разметки (Пелина тоже).

Прошу вибачення. Нагадаю що вище є мій пост-питання. Нагадую, бо можливо просто випадково Ви не побачили мого питання. Бо на наступні за моїм питання надаєте відповіді а на моє питання - зась. :justcuz_spliff:

Скіф, я бачу Ваше запитання.

Але я не сиджу весь час за комп. Та і відповідь необхідно надавати обгрунтовано. Чекайте.

Наразі, відповідь з цього приводу Вам надаваль в березні місяці 2010 року.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Кстати можно поставить знак "Пешеходный переход" с последующей дорожной разметкой (после потепления) в районе ост.трамвая "Чернышевского". Напротив магазина "Забава"? с контролем ГАИ соблюдения данного знака водителями? Заранее спс (извините если не туда задал вопрос. Ветка новая не привычная)

Я не сижу постоянно за компьютером и не могу постоянно следить за почтой. Вопрос по нанесению дорожной разметки и установки ТСРДД должны соответстовать дислокации. Если таковой нет - разрабатывается схема, согласовивается с ГАИ, утверждается органом власти и балансосодержателем. После чкего выполняется работа по размещению ТСРДД.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Скіф, я бачу Ваше запитання.

Але я не сиджу весь час за комп. Та і відповідь необхідно надавати обгрунтовано. Чекайте.

Наразі, відповідь з цього приводу Вам надаваль в березні місяці 2010 року.

Спасибі за увагу. :justcuz_spliff: Тоді чекаю. А згадана відповідь була на інакше питання. От я і підкорегував питання враховуючи існуючу відповідь-2010. Изменено пользователем Скиф

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Спасибі за увагу. :justcuz_spliff: Тоді чекаю. А згадана відповідь була на інакше питання. От я і підкорегував питання враховуючи існуючу відповідь-2010.

Скіфу.

Відповідно до п. п. 4 п. 5 Положення про Державну автомобільну інспекцію МВС України, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 14 квітня 1997 року № 341, у разі виникнення загрози безпеці дорожнього руху, перешкод у русі транспортних засобів і пішоходів відповідні посадові особи

Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, дорожніх і комунальних служб мають право вносити оперативні зміни в організацію дорожнього руху і вживати необхідних заходів щодо усунення перешкод.

Згідно ДСТУ 4100-2001

п. 10.1.4 Дорожні знаки допускається застосовувати у випадках, не передбачених цим стандартом,

якщо необхідність їхнього застосування обґрунтована конкретними умовами дорожнього руху.

п. 10.5.25 Знак 3.29 «Обмеження максимальної швидкості» повинен застосовуватись, щоб заборонити рух всіх транспортних засобів з більшою швидкістю, ніж зазначено на знаку, у разі потреби введення на ділянці дороги іншої максимальної швидкості, ніж на попередній ділянці.

Обмеження швидкості руху на спусках доцільно вводити, якщо спуск закінчується кривою в плані малого радіуса, мостом з шириною проїзної частини, що дорівнює або менша від ширини проїзної частини дороги та ін.

В наслідок того, що неможливо передбачити виникнення ожеледиці (снігопаду, тощо), або ускладнення в дорожньому русі у зв"язку з погіршенням погодних умов, дорожні знаки були встановлені на білому фоні з табличками 7.12 "Ожеледиця". У випадку встановлення їх на жовтому фоні, згідно п. 10.1.3 ДСТУ 4100-2002, такі знаки потрібно було б відразу, після відновлення безпечних умов для руху (усунення ожеледиці, підвищення температури повітря), демонтувати або закривати чохлами.

Дія цього знаку розповсюджується лише за умови наявності ожеледиці.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Скіфу. В наслідок того, що неможливо передбачити виникнення ожеледиці (снігопаду, тощо), або ускладнення в дорожньому русі у зв"язку з погіршенням погодних умов, дорожні знаки були встановлені на білому фоні з табличками 7.12 "Ожеледиця". У випадку встановлення їх на жовтому фоні, згідно п. 10.1.3 ДСТУ 4100-2002, такі знаки потрібно було б відразу, після відновлення безпечних умов для руху (усунення ожеледиці, підвищення температури повітря), демонтувати або закривати чохлами.

Дія цього знаку розповсюджується лише за умови наявності ожеледиці.

Знак 40 на мосту має сезонний характер? А ДСТУ чітко зазначає особливості використання сезонних знаків (про жовтий фон). Наче сезонний, як Ви самі зазначили ("ожеледиця, снігопад, тощо"). Тож такий привід для порушення ДСТУ, як звичайна людська лінь ("такі знаки потрібно було б відразу, після відновлення безпечних умов для руху (усунення ожеледиці, підвищення температури повітря), демонтувати або закривати чохлами") виглядає принаймні сумнівно... Уявляю як інспектор жезлом, не виходячи з машини регулює рух чи зупиняє машини, бо холодно та й просто ліньки виходити з машини, де грає чудова музика і попільничка під рукою. Хоча що тут уявляти, коли той самий інспектор, працюючи не один рік у Системі, не знає ПДР (один зафіксований випадок), КУАП (другий зафіксований мною випадок), і при цьому такі інспектори чомусь не лінькують виписувати за неіснуючі у природі порушення (згідно ПДР і КУАП) Протоколи... :justcuz_spliff:

Сергій Іванович. Я почув Вашу відповідь, спасибі.

Питання 2, 3 (теоретичні): Це питання до Вас як до Співробітника ДАІ, а не лише як до керівника окремого відділу. Спочатку цитата з ПДР:

ПДР 12.10. Додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно у разі проведення дорожніх робіт разом з попереджувальним знаком 1.37. У разі коли дорожні знаки обмеження руху 3.29 та 3.31 встановлені без проведення дорожніх робіт або залишені після їх завершення, водій не може бути притягнений до відповідальності згідно із законодавством за перевищення встановлених обмежень швидкості руху.
Питання №2 (наче профільне питання): чи є знак(+табличка) "40 зі сніжинкою" "знаком додаткового обмеження швидкості руху"? Якщо відповісте що "ні", тоді будь ласка розтлумачте, опираючись на Законодавство значення цього терміну.

Питання №3 (загальне питання): чи підтримуєте Ви мою точку зору (зформовану на власній логіці тлумачення законодавства) на 12.10 ПДР, що у випадку, коли є знак 3.29 чи 3.31 як такі (у ПДР не зазначено з чи без додаткових табличок, тож читаю як "у будь якому випадку") і вони без знаку-супутника "Дорожні роботи", то інспектори не мають права притягати до відповідальності водія за перевищення цього додаткового обмеження швидкості?

Изменено пользователем Скиф

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Дія цього знаку розповсюджується лише за умови наявності ожеледиці.

НЕТ.

tab_7_12.gif

7.12 "Гололед". Означает, что действие знака распространяется на зимний период времени, если проезжая часть может быть скользкой.

После весеннего обследования УДС будет выдано предписание УКГ или КП "Дорожник" на нанесение дорожной разметки (Пелина тоже).

Спасибо огромное!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко
НЕТ.

tab_7_12.gif

7.12 "Гололед". Означает, что действие знака распространяется на зимний период времени, если проезжая часть может быть скользкой.

ДА!

Условий ДВА.

1 Зимний период времени.

2 Если проезжая часть МОЖЕТ БЫТЬ скользкой.

Так что табличка работает ТОЛЬКО зимой и только при наличии скользкой дороги. :justcuz_spliff:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
1 Зимний период времени.

2 Если проезжая часть МОЖЕТ БЫТЬ скользкой.

Ні! А може взимку фура з олією перекинеться. Теж буде і взимку і слизько. А при цьому не ожеледиця ж... :smilesmile:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Дмитрий Федоренко
Ні! А може взимку фура з олією перекинеться. Теж буде і взимку і слизько. А при цьому не ожеледиця ж... :smilesmile:

Ой вэй...

Уел!

Таки и при опрокидовании фуры с маслом зимой тоже работает! :justcuz_spliff:

И даже наверное фуры с маргарином!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Знак 40 на мосту має сезонний характер? А ДСТУ чітко зазначає особливості використання сезонних знаків (про жовтий фон). Наче сезонний, як Ви самі зазначили ("ожеледиця, снігопад, тощо"). Тож такий привід для порушення ДСТУ, як звичайна людська лінь ("такі знаки потрібно було б відразу, після відновлення безпечних умов для руху (усунення ожеледиці, підвищення температури повітря), демонтувати або закривати чохлами") виглядає принаймні сумнівно... Уявляю як інспектор жезлом, не виходячи з машини регулює рух чи зупиняє машини, бо холодно та й просто ліньки виходити з машини, де грає чудова музика і попільничка під рукою. Хоча що тут уявляти, коли той самий інспектор, працюючи не один рік у Системі, не знає ПДР (один зафіксований випадок), КУАП (другий зафіксований мною випадок), і при цьому такі інспектори чомусь не лінькують виписувати за неіснуючі у природі порушення (згідно ПДР і КУАП) Протоколи... :justcuz_spliff:

Сергій Іванович. Я почув Вашу відповідь, спасибі.

Питання 2, 3 (теоретичні):Це питання до Вас як до Співробітника ДАІ, а не лише як до керівника окремого відділу. Спочатку цитата з ПДР:Питання №2 (наче профільне питання): чи є знак(+табличка) "40 зі сніжинкою" "знаком додаткового обмеження швидкості руху"? Якщо відповісте що "ні", тоді будь ласка розтлумачте, опираючись на Законодавство значення цього терміну.

Питання №3 (загальне питання): чи підтримуєте Ви мою точку зору (зформовану на власній логіці тлумачення законодавства) на 12.10 ПДР, що у випадку, коли є знак 3.29 чи 3.31 як такі (у ПДР не зазначено з чи без додаткових табличок, тож читаю як "у будь якому випадку") і вони без знаку-супутника "Дорожні роботи", то інспектори не мають права притягати до відповідальності водія за перевищення цього додаткового обмеження швидкості?

Зверніть увагу - відповідно до п. п. 4 п. 5 Положення про Державну автомобільну інспекцію МВС України, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 14 квітня 1997 року № 341, у разі виникнення загрози безпеці дорожнього руху, перешкод у русі транспортних засобів і пішоходів відповідні посадові особи Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, дорожніх і комунальних служб мають право вносити оперативні зміни в організацію дорожнього руху і вживати необхідних заходів щодо усунення перешкод.

Питання 2. Не являється. В п. 12.10 ПДР вказано про додаткові обмеження швидкісного режиму саме при проведенні дорожніх робіт. Однак, зміна швидкісного режиму за умови виникнення загрози безпеці дорожнього руху через погодні фактори не є додатковим обмеженням, а відноситься до змін в організації дорожнього руху, що носить сезонний характер.

п. 10.1.4 Дорожні знаки допускається застосовувати у випадках, не передбачених цим стандартом, якщо необхідність їхнього застосування обґрунтована конкретними умовами дорожнього руху.

Питання 3. Враховуючи викладене, роз’яснюємо Вам, що рух зі швидкістю більшою, ніж визначено дорожнім знаком 3.29 «Обмеження максимальної швидкості» з табличкою 7.12 «Ожеледиця» (в умовах ожеледиці), є порушенням п. 12.9 «б» ПДР та тягне за собою адміністративну відповідальність передбачену ч. ч. 1, 3 ст. 122 КУпАП (залежно від характеру порушення) під час порушення при ожеледиці.

Встановлення дорожніх знаків 3.29 «Обмеження максимальної швидкості», з табличкою 7.12 «Ожеледиця», в м. Дніпродзержинську, було вимушеним заходом спрямованим на попередження скоєння дорожньо-транспортних пригод, збереження майна, життя та здоров’я учасників дорожнього руху.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

×
×
  • Создать...